PM_ONKORMUT_2016 fejlesztés lezárult
TISZTELT LAKOSSÁG!
Mint arról korábban tájékoztattam Önöket, a PM_ONKORMUT_2016 jelzésű, „Önkormányzati tulajdonú belterületi utak szilárd burkolattal történő kiépítésének, felújításának és korszerűsítésének támogatása gazdaságfejlesztési céllal Pest megye területén” tárgyú pályázati felhívásra településünk által benyújtott pályázat 2017-ben támogatást nyert, 95%-os támogatási intenzitással.
A Nemzetgazdasági Minisztérium a megítélt bruttó 30.995.696,- Ft összegű támogatást Pest megye Területfejlesztési Koncepciója 2014-2030 és Pest megye Területfejlesztési Programja 2014-2020 megvalósításához nyújtott célzott pénzügyi költségvetési támogatás a Pest megyei fejlesztések előirányzat terhére biztosította.
A fejlesztés keretében megvalósult a Galgahévíz Község lakói által kiemelten igénybe vett Dózsa György utca és Ady Endre utca felújítása. Emellett rendezésre került a két érintett útszakasz csapadékvíz elvezetése, az alábbiak szerint: A Dózsa György utcában útszéli folyóka került beépítésre, míg az Ady Endre utcában a meglévő csapadékvíz elvezető árok rendezésére került sor.
Mindezek mellett a projekt keretében megtörtént az Egészségház két irányból történő előjelezése, továbbá a két utca kereszteződésében „Elsőbbségadás Kötelező” tábla került elhelyezésre.
A fejlesztés a PM_ONKORMUT_2016/33 azonosítószámú, „Belterületi utak felújítása Galgahévíz Dózsa György út és Ady Endre út” elnevezésű projekt keretében valósult meg.
Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a kivitelezési munkák lezárultak, a műszaki átadás-átvétel sikeresen lezajlott. A projekttel kapcsolatos záró rendezvényre 2018. február 23. napján 15:00 órától kerül sor, a Kodály Zoltán Művelődési Házban (2193 Galgahévíz, Fő út 106.).
A rendezvényen köszöntőt mondanak:
- Dukai Miklós önkormányzati helyettes államtitkár,
- Czerván György agrárgazdaságért felelős államtitkár, a térség országgyűlési képviselője,
- Vanó András Galgahévíz község polgármestere.
Közvilágítási hiba bejelentése
KÖZVILÁGÍTÁSI HIBABEJELENTÉS
Tel: 06 (1) 457 0575 vagy INGYENESEN:
E-mailben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
vagy a www.kozvil.hu honlap hibabejelentő felületén.
A hibabejelentés során a következő adatokat kell megadnia:
‣ a hiba előfordulásának pontos helye
(Település, utca, házszám vagy oszlopszám)
‣ a hiba jellege (Például: nem világít, villog, vibrál, eltört a búra,
leesett valami a lámpatestről, lóg a kábel, faágak dőltek a kábelre,
az oszlop kidőlt vagy dőlésnek indult, szikrázik a vezeték stb.)
‣ a hibával érintett lámpatestek pontos (vagy körülbelüli)
száma. (Több hiba esetén: egymást követően helyezkednek el?)
A hibabejelentés az Ön nevének és telefonos elérhetőségének
megadásával lesz teljes.
SEGÍTSÉGÉT KÖSZÖNJÜK!
Részletek a csatolt dokumentumban.
Települési arculati Kézikönyv záró fórum
MEGHÍVÓ
Galgahévíz Község Önkormányzata az elkészített Települési Arculati Kézikönyv és településképvédelmi rendelet és HÉSZ harmonizációjával kapcsolatban záró fórumot tart.
2017. november 30-án (csütörtök) 18 órakor
a Községháza Tanácstermében
A Fórum során a megánszemélyek és szervezetek képviselői közérdekű kérdéseiket, javaslataikat elmondhatják a pályázati szakértőnek, illetve az Önkormányzat vezetésének.
Mindenkit szeretettel várunk!
Vanó András
polgármester
FÉRFINAP
Nagy szeretettel várjuk falunk férfijait idei műsorunkra 2017. november 19-én,
vasárnap 16 órától a Kodály Zoltán Művelődési Házban!
Galgahévíz Településképi arculati kézikönyv 2017
Kedves galgahévízi lakosok!
Elkészült a településképi arculati kézikönyv, melyben összefoglaltuk a helyi építészeti és környezeti sajátosságokat és értékeket amivel a településünk rendelkezik. Ezek jelentős értéket képviselnek amelyek védendőek. Előzetes konzultációt követően megfogalmaztuk a jövőben építkezések és tájalakítások során követendő építészeti és tájalakítási irányelveket. Köszönjük mindenkinek aki részt vett a konzultáción és értékes véleményével hozzájárult, hogy a megfogalmazott irányelvekkel jobbá és szebbé tehessük a településünket.
A kézikönyv teljes anyaga megtalálható a csatolt dokumentumban.
Akció a lejárt szavatosságú növényvédő szer hulladékok térítésmentes begyűjtésére és megsemmisíttetésére
Dr. Tarcali Gábor elnök úr levelére hivatkozással ezúton tájékoztatom, hogy a Földművelésügyi Minisztérium akciót indít a lejárt szavatosságú régi, elsősorban történelminek nevezhető növényvédő szer hulladékok térítésmentes begyűjtésére és megsemmisíttetésére, mely elhatározás e probléma megoldására üdvözlendő, hiszen Magyarország érdeke, hogy megszabadulhassunk ezektől a veszélyes növényvédő szer hulladék tételektől.
Lakossági felhívás a 2017/2018. évi térítésmentes influenza elleni védőoltás felvételéről
Az influenza elleni oltásnak az a célja, hogy egyéni védelmet nyújtson azoknak, akiknél egy esetleges influenzavírus-fertőzés súlyos lefolyású, illetve szövődményekkel járó lehet.
Kiknek ajánlott az influenza elleni védőoltás?
Minden 60 évesnél idősebb személynek, továbbá életkortól függetlenül a krónikus légzőszervi betegségben szenvedőknek, pl. asztmás betegeknek, szív-, érrendszeri betegségben szenvedőknek, cukorbetegnek, krónikus máj- és vesebetegeknek, daganatos vagy más betegség miatt csökkent védekezőképességű személyeknek, illetve várandósok és gyermekvállalást tervezők.
Részletek a csatolt dokumentumban.